Galego  | Castellano
Logo OSIMGA
Logo XUNTA
1
DESTACADO

Novo estudo do OSIMGA: "Novos perfís profesionais dixitais en Galicia"

 

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20160805_novos_perfis_dixitais_galicia.html
2
DESTACADO

"A Sociedade da Información nos fogares galegos". Edición 2016.

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20170731_enquisa_fogares_2016.html
3
DESTACADO

O Observatorio para a Sociedade da Información da Amtega publicará este ano o primeiro estudo sobre Ciberseguridade nos fogares galegos

 

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20170531_balance_osimga.html
4
DESTACADO

Diagnóstico sobre as Empresas TIC de Galicia 2016

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20161104_enquisa_empresas_tic_2016.html

DESTACADOS

Taglist

Taglist
Lista de recursos coa palabra:"redes" (1741)


Las Redes Sociales en Internet Diciembre 2011 Indicadores de Seguimiento de la Sociedad de la nIf El Estudio Las Redes Sociales en Internet ha sido elaborado por los siguientes componentes del ... RESEARCH: LAS REDES SOCIALES EN INTERNET CONCEPTOS E INVESTIGACIÓN DE LAS FUENTES DE DATOS ... . Tipos de redes sociales 13 2.2.1. Redes sociales directas 13 2.2.2. Redes sociales indirectas 16 2.2.3. Otros enfoques en la clasificación de redes sociales 16 2.3. La base de las redes sociales
O uso de Internet nas redes sociais de Galiza 3 Introdución 5 Obxectivo do informe 5 Contextualización 7 O uso de Internet polas redes sociais 11 Blogs 13 Blogaliza 15 Uso das ferramentas e ... : Flickr.com 23 Outros servizos 24 MySpace e derivados 25 Os músicos e MySpace 26 Facebook 27 Redes sociais de novas 29 Chuza! 30 A Galipedia 33 O uso de Internet nas redes sociais de Galiza 4 ... uso deste documento 42 O uso de Internet nas redes sociais de Galiza 5 Introdución Unha rede
forma contrastada o comportamento dos adolescentes españois no uso das redes sociais. O 78% dos adolescentes españois usa as redes sociais segundo o informe Generación 2.0 2010 Usuario Editor (Editor ... redes sociais, a Universidade Camilo José Cela presenta o informe Generación 2.0 2010. De carácter ... das redes sociais está actualmente moi estendido entre todos os sectores da sociedade. Porén, é ... avaliados no informe Generación 2.0 2010, estes preséntanse estruturados en catro grupos: redes sociais e
Elogia Marketing Singular e IAB Spain Research elaboraron o II Estudo sobre redes sociais en ... cidadanía con respecto a elas. Os usuarios das redes sociais son máis activos en internet e nalgunhas actividades da vida real cós non usuarios Usuario Editor (Editor) O II Estudo sobre redes sociais en ... nos últimos anos. Obxectivos e metodoloxía Dado que o I Estudo sobre redes sociais, publicado en 2009, tiña como obxectivo coñecer o papel das redes sociais en España, a súa segunda edición pretende
A segunda vaga do Observatorio de Redes Sociais puntualiza que o 45% das contas abertas non se están a utilizar. Os usuarios das redes sociais duplicáronse no último ano Usuario Editor (Editor) As redes sociais se universalizan: os usuarios de cando menos unha rede social duplícanse nun ano ao pasar do 45% ao 81%. Estes son os resultados da 2ª vaga do estudo Observatorio de Redes Sociais realizado por The Cocktail Analysis, un informe que analiza a evolución das comunidades e redes sociais
Os usuarios das redes sociais duplicáronse no último ano Usuario Editor (Editor) As redes sociais ... 81%. Estes son os resultados da 2ª vaga do estudo Observatorio de Redes Sociais realizado por The Cocktail Analysis, un informe que analiza a evolución das comunidades e redes sociais entre os ... presenta unha penetración superior ás principais redes sociais (68% de usuarios). Os foros manteñen ... están a acceder varias veces en semana. O número medio de redes ás que pertence un usuario medra de
. Novos desafíos: redes sociais e ameazas emerxentes .................................. 14 5 ... .......................................... 41 3.1.7. As redes sociais ... ............................................................................ 46 3.1.8. Actitudes e crenzas cara a Internet e as redes sociais ... ............................ 70 3.2.1.7. As redes sociais ................................................................... 71 3.2.1.8. Actitudes e crenzas cara Internet e as redes sociais ............... 74
A metade dos internautas son usuarios habituais das redes sociais Usuario Editor (Editor ... , nas redes sociais son as propias persoas subscritoras quen introducen, manteñen e actualizan os ... informe sinalaba que o 50% dos internautas do Estado declaran ser usuarios habituais das redes ... as denominadas redes sociais son fundamentalmente mozas/os de entre 16 e 30 anos, de clases altas e ... internautas. Os principais obxectivos de uso das redes sociais, segundo este estudo, son a distracción, lecer
Propuesta Especial para: Accesibilidad de Plataformas de Redes Sociales Observatorio Accesibilidad TIC discapnet Accesibilidad de Plataformas de Redes Sociales Diciembre 2010 Versión detallada 1 Accesibilidad de Plataformas de Redes Sociales ÍNDICE 1 ... 2 Accesibilidad de Plataformas de Redes Sociales 6.2.12 Documentos pdf ... Accesibilidad de Plataformas de Redes Sociales 1. Introducción El surgimiento y extensión de las redes
Un de cada tres menores usa as redes sociais sen protexer o seu perfil Usuario Editor (Editor) O ... . Segundo datos comunitarios, o ano pasado o uso das redes sociais medrou un 35% en Europa, e a Comisión ... publicar un informe que indica que o acceso ás redes sociais nos Estados Unidos medrou un 83% nun ano ... de consumo das redes sociais e a rapidez coa que algunhas destas ferramentas perden o favor do ... postos dos países que maior uso fan das redes sociais, cun crecemento próximo ao 11% con respecto
Redes Sociais para promocionarse en Internet. Así o indica o “Primer Estudio Nacional sobre el uso de las Redes Sociales por parte de las Pymes españolas” publicado pola Fundación Banesto, coa ... presente en redes sociais 1 Editor OSIMGA (Editor) O estudo foi realizado por Cink Shaking Business ... . As Redes Sociais convertéronse en valiosas canles de comunicación empresarial, que xestionados ... de negocio. Segundo datos do "Primeiro Estudo Nacional sobre o uso das Redes Sociais por parte
mayor né fasis. ,Y como todo tránsito, sencia en redes sociales o el decidido impulso de las Admi ... que hace r eferencia a las CC AA mues- por el GIPIT C ) y el relativo a redes sociales en la empresa ... de ID+ i+ basados en redes sociales para vado a cabo entre diversas corporaciones cuyo obej tivo es ... , de las redes el área de Innovación y Producto de Orange Espa- sociales: la empresa web 2.0. Esta ... el fenómeno del lc ooc du itupm ng , las redes so- res ) y M ª Ángeles Sall é F( undación Directa
105 Evolución de soportes y reproductores 109 Tendencias 112 mercado de redes sociales en esPaña 116 Nuevos modelos de explotación y distribución 116 Análisis cuantitativo de usuarios de redes sociales 117 Análisis cuantitativo de las principales redes sociales 122 Tendencias 125 mercado de la ... Videojuegos 199 Televisión 200 Redes sociales 200 Publicidad 200 Prensa 201 Libros 201 Aplicaciones para ... redes sociales continúan su camino exitoso, incrementando tanto el número de usuarios como los
. LAS REDES SOCIALES EN INTERNET 207 12.1 Las redes sociales en Internet. Conceptos e investigación previa 207 12.2 Encuesta y grupos de discusión sobre conocimiento y uso de las redes sociales en ... Administración Electrónica 234 14.9 Cloud computing. Retos y oportunidades 236 14.10 Las Redes Sociales en ... cloud computing o las redes sociales, resumen de los informes publicados por el ONTSI en diciembre ... capítulo destinado al análisis del cloud computing y otro a las redes sociales. Como novedad
........................................................................................ 15 Mercado de Redes Sociales ... ..................................................................................................... 107 ASIMELEC 6 7. MErCADo DE rEDEs soCIALEs En EsPAñA ... ................................................. 110 7.2 Análisis cuantitativo de usuarios de redes ... redes sociales ...................................... 115 7.4 Tendencias ... .................................................................................................... 153 11.5 Redes sociales
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | >
Facebook Google+ Twitter LinkedIn Issuu
Amtega Contacta Suscríbete
Ir a Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional
Logo da Xunta de Galicia
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na Internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS