Galego  | Castellano
Logo OSIMGA
Logo XUNTA
1
DESTACADO

Novo estudo do OSIMGA: "Novos perfís profesionais dixitais en Galicia"

 

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20160805_novos_perfis_dixitais_galicia.html
2
DESTACADO

A Mocidade e as TIC

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20161127_mocidade_tic.html
3
DESTACADO

O Observatorio para a Sociedade da Información da Amtega publicará este ano o primeiro estudo sobre Ciberseguridade nos fogares galegos

 

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20170531_balance_osimga.html
4
DESTACADO

Diagnóstico sobre as Empresas TIC de Galicia 2016

http://www.osimga.gal/gl/actualidade/noticias/20161104_enquisa_empresas_tic_2016.html

DESTACADOS

Taglist

Taglist
Lista de recursos coa palabra:"2.0" (487)


A raíz de la celebración en Nueva York de la Web 2.0 Expo, Alex Howard proporciona en “Diez lecciones para el Gobierno 2.0 desde la web 2.0” una decena de claves acerca de la web 2.0 que se podrían aplicar al Gobierno Publícanse dez claves que ilustran como o Goberno 2.0 pode aproveitar as redes sociais tras a celebración da Web 2.0 Expo en Nova York Usuario Editor (Editor) Con frecuencia defínese o Goberno 2.0 pola súa utilidade para axudar aos cidadáns ou ás institucións a resolver problemas
AMENAZAS DE LA IMPLANTACIÓN Y USO DE LA WEB 2.0 EN LA EMPRESA 8 ÁMBITO EXTERNO 10 GESTIÓN DE MARCA ... ANÁLISIS DE LA MUESTRA 14 USO PERSONAL DE HERRAMIENTAS 2.0 16 PERCEPCIÓN DE LA WEB 2.0 EN LA ... LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN ANTE LA WEB 2.0 42 CAJA NAVARRA Y BANCA 2.0 46 RED.ES: LA ADMINISTRACIÓN PÚBLICA EN LA WEB 2,0 50 IBM: LA MULTINACIONAL 2.0 52 A MODO DE CONCLUSIÓN 7'TWEETS' PARA EL ÉXITO DE LA EMPRESA 2.0 57 | 2 Introducción Han pasado ya ocho años desde que se diera
O informe Generación 2.0 2010, elaborado pola Universidade Camilo José Cela de Madrid, analiza de ... adolescentes españois usa as redes sociais segundo o informe Generación 2.0 2010 Usuario Editor (Editor ... redes sociais, a Universidade Camilo José Cela presenta o informe Generación 2.0 2010. De carácter ... a mocidade (a chamada Xeración 2.0) quen máis presente está nelas. Para analizar este fenómeno de ... no ano 2009 o estudo Generación 2.0 2009 (restrinxido á Comunidade de Madrid) e o Generación 2.0 2010
O Grupo de Traballo de Administración 2.0 busca xeitos de que a Administración saque partido da web 2.0 Usuario Editor (Editor) Unha das primeiras tarefas asignadas ao Grupo de Traballo 2.0 é encontrar xeitos para que a Administración utilice as ferramentas da web 2.0 para consultar e colaborar co ... 2.0 que sexan innovadoras, baratas e prácticas e que puidesen ser utilizadas para mellorar a interacción entre as administracións e os cidadáns. Fonte: Government 2.0 Traskforce
I Foro Galego da Rede 2.0 (Compostela) Lugar: Santiago de Compostela Un espazo de intercambio para amosar á sociedade os logros da web 2.0 en Galicia. Preténdese fomentar a interacción entre os ... de desenvolver a web 2.0 nos diferentes sectores económicos da nosa comunidade. 9:15 INAUGURACIÓN 9 ... :00 CASOS DE ÉXITO NO 2.0 EN GALICIA. Plenario * Redelibros * Enxeñería sin Fronteiras * Rodeiramar 2A ... Martín Turismo e gastronomía * Manuel Gago * Abastos 2.0 * Vinogallego.com * Nicolás Álvarez Rouco
das empresas e os seus orzamentos, así como o uso das ferramentas 2.0 nos devanditos plans. O 80 % dos responsables de formación afirma que as ferramentas 2.0 serán as súas aliadas no futuro, aínda que ... ferramentas 2.0 para reducir gastos e manter a formación Nos últimos anos, as empresas están concedendo un maior protagonismo á aprendizaxe informal e introducindo as ferramentas 2.0. Existe unha ... enquisadas afirma estar usando as ferramentas 2.0 nos seus plans de formación. O perfil destas
Publicado o libro Web 2.0: ¿onde se encontra Europa? Usuario Editor (Editor) Este informe proporciona unha análise técnico-económica da Web 2.0 e unha avaliación da posición de Europa nas aplicacións Web 2.0. En primeiro lugar, define o fenómeno da Web 2.0 e as súas características principais: tecnoloxías, aplicacións e papel do usuario. A continuación ofrece unha visión xeral da súa adopción, a cadea de valor e os modelos de negocios. E, por último, avalía a posición da industria Web 2.0
Vigo Organización 2.0 Organización 2.0 Non te quedes fora da Organización 2.0 Data: 22 de outubro Lugar: Consorcio de la Zona Franca de Vigo Programa Inscrición
Web 2.0 Expo - San Francisco. A madurez da web 2.0. Usuario Editor (Editor) Esta edición da Feria «Web 2.0 Expo» de San Francisco, foi a da madurez da feria que comenza a asemellarse en espíritu máis a eventos como o Mobile World Congress, o CES ou o CTIA, por citar algúns. Foi unha edición centrada na adopción das tecnoloxías 'web 2.0' por parte das empresas, onde unha multitude de compañías ofrecían servizos de traballo colaborativo entre empregados, principalmente e
Health 2.0 Europe 2011 (Berlín) Health 2.0 é o principal escaparate das tecnoloxías conectadas e móbiles no ámbito sanitario, o obxectivo fundamental é crear contidos apropiados para o usuario e o profesional accesibles mediante as procuras, comunidades e ferramentas TIC. Este evento comezou nos EE.UU. en 2007. En 2010 celebrouse a Conferencia en París. Health 2.0 Europe integrará o mellor da Web ... exemplos da Saúde 2.0. En Berlín vaise analizar o que funciona no contexto da evolución dos sistemas
Santiago de Compostela Redes sociais e comunicación 2.0. Módulo II Redes sociais e comunicación 2.0. Módulo II: Identidade Dixital As capacidades da Web 2.0 encaixan perfectamente co proceso da demanda e oferta de emprego. Non soamente a través das páxinas de busca deste, senón, e cada vez máis, a través das redes sociais. A información que se comparte nunha rede profesional entendemos que non ... traballo e o impacto da web 2.0 no mercado laboral ▪ A importancia de como construír unha boa
O Startup 2.0 reúne en Madrid ó máis votado da Web 2.0 en Europa. Usuario Editor (Editor) Preto de 250 empresas de Internet presentáronse á primeira edición do Startup 2.0, un concurso (do que xa falamos en días pasados) promovido por Alianzo, La Caixa e o SPRI para fomentar o apoio á creación de novas firmas innovadoras e á consolidación das mesmas. Un total de quince emprendedores de diferentes ... e todos eles teñen en común o emprego da tecnoloxía 2.0 nos seus proxectos, unha tecnoloxía que
Tecnópole lanza a súa nova páxina web apostando polos servizos 2.0 Usuario Editor (Editor) Tecnópole –Parque Tecnolóxico de Galicia- vén de estrear a súa nova páxina web, un espazo de difusión da súa ... á internet 2.0 ou internet colaborativa. Logo de aloxar hai xa ano e medio a súa galería de ... , recentemente comezou tamén a promover accións de capacitación en habilidades 2.0 abertas aos seus ... converteu o contorno de traballo dos seus servizos centrais nun contorno 2.0. Información actualizada e
A WEB 2.0 revoluciona o marketing. Usuario Editor (Editor) A ola da web 2.0 está a cambiar os modos de usar internet. Hoxe predominan os usuarios activos e creativos, sobre todo, entre os máis xovenes. E os profesionais do marketing e da publicidade non poden darlles a espalda. Un dato importante: os xóvenes volven a dar importancia aos spots; os consideran un medio de entretenimento e son ... coa web 2.0 é moito menor que a dos máis xóvenes. Fonte: N-economía
O Goberno de Australia crea un grupo de traballo para iniciar a investigación sobre a Administración 2.0 Usuario Editor (Editor) O Grupo de Traballo de Administración 2.0 creouse para dar resposta ao interese crecente nos gobernos a nivel mundial para potenciar os usos da información do sector ... a administración 2.0 dun xeito sistemático. Está formado por expertos políticos e técnicos, así como innovadores da administración, das empresas e institucións culturais. Fonte: Government 2.0 Taskforce
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | >
Facebook Google+ Twitter LinkedIn Issuu
Amtega Contacta Suscríbete
Ir a Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional
Logo da Xunta de Galicia
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na Internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS