No estudo, no que participaron 90 profesionais do Comercio Electrónico, profundizase acerca das tendencias, medos e desexos dos profesionais do eCommerce no que respecta a 2015. O estudo resalta as principais tendencias de eCommerce para 2015.
Contexto mundial e nacional
En primeiro lugar o estudo analiza as principais categorías de produto en función de intención de compra en 2014 non mundo: Tickets e reservas de avións (01), cun 48% de intención de compra e un crecemento de 15 puntos desde 2011, Roupa, accesorios e calzado (02), Tours e reservas de hoteis (03), Tickets para eventos (04) Libros impresos (05), Ebooks (06), Electrónica (07), Teléfonos móbiles (08), Produtos deportivos (09) e Cosmética e parafarmacia (10). Entre parentese, a posición no ranking. Ou crecemento global respecto do ano anterior foi dun 14,8%.
No ambíto de España, o crecemento do e-commerce foi do 18% en 2014 respecto ao ano 2013. As areas de interese están tamén encabezadas polas viaxes, pero hai bastantes diferenzas no resto dos grupos. Billetes de transporte (01) cun 59,4% de internautas compradores e un crecemento interanual do 30%, Tours e reservas de hoteis (02), Roupa, complementos e art. dep. (03), Tickets para eventos (04), Electrónica (05), Apps para móbiles e tablets (06), Teléfonos móbiles (07), Películas, música e videoxogos (08), Restaurantes (09) e Outros (10).
Tendencias
Por outra banda a partir da análise conceptual das contribucións dos profesionais do sector extraéronse unhas tendencias, aqueles conceptos de primeiro nivel que máis se repitían nas distintas contribucións, e ordenados para establecer un ranking dos máis repetidos.
Usuario no centro: A principal preocupación dos profesionais do eCommerce en 2015 é pór aos seus usuarios no centro de todos os seus procesos.
Mobile First: O mobile commerce pasou a ser unha realidade, e non basta con estar preparados para móbiles, se non que hai que ser "mobile first"
Omni-Channel: Os retailers tradicionais abren canle online e os pure players tendas físicas, creando un futuro totalmente "Omni-Channel"
Personalización: Experiencias de usuario únicas e ser capaces de ofrecer de adaptar a oferta a cada demanda individual. A personalización importa.
Maior competitividade: E todo isto sen esquecernos que o mercado é cada vez máis complexo, máis competitivo e máis profesionalizado.
Medos e preocupacións
O estudo tamén presenta os medos e preocupacións que mostran os expertos diante do ano que empeza.