Marco General de los Medios en España 2015

Data: 
23/03/2015

O estudo mostra unha visión xeral das audiencias dos diferentes medios españois, de acordo cos datos do Estudo Xeral de Medios (EGM), e a súa evolución nos últimos anos. Ademais, o marco completase con cifras referidas á poboación obxecto do estudo do EGM, sacadas do "Universo do Estudo Xeral de Medios", que todos os anos elabora e actualiza AIMC, así como información acerca do equipamento dos fogares, datos acerca dos consumos, tanto de amas de casa como de individuos, e datos relativos a estilos de vida dos individuos, todos eles obtidos do EGM.
Análise dos datos
El estudio realiza un análise xeral da poboación española por variables como sexo, tipo de habitat, nivel de renta e idade e o seu impacto no consumo dos distintos tipos de medios.
 a. Segundo o tipo de habitat: os niveis máis altos de consumo de Internet danse nas grandes cidades, por riba de 500.000 habitantes e os máis baixos nos núcleos de menos de 5.000 habitantes.
 
b. Segundo o nivel de renda: o consumo de Internet é proporcional ao nivel de renda.

c. Segundo a idade: O maior consumo de Internet dase nos menores de 24 anos e vai diminuindo segundo avanza a idade.

 
 
Para ver o informe completo
Marco General de los Medios en España 2015